برند گلرنگ در سال ۱۳۵۱ بنا به ضرورت خدمت به جامعه ایرانی، با عنوان محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی ثبت گردیده و علاوه بر آن به نام "موسسه تولیدی شیمیایی گلرنگ" هم ثبت گردید و بعدها به مدد تلاش و کوشش و همت والای آقای حاج محمد کریم فضلی و جمعی از متخصصین ایرانی توسعهیافته و به شرکت پاکشو تبدیل گردید و باهدف محصولاتی برای همه خانوادههای ایرانی وارد بازار گردید. در شرایطی که در بازار شوینده و بهداشتی برند مطرح داخلی وجود نداشته است گلرنگ باهدف ساخت ۱ برند ملی با هویت ملی به بازار عرضه گردید. دامنه محصولات تولیدی تحت نام گلرنگ ابتدا انواع مایع ظرفشویی، سفیدکننده، پودر لباسشویی با نام "گلرنگ سوپر" ، جرم گیر و شیشه شوی را در بر میگرفت لیکن با گذشت زمان و توسعه برند، تولیدات محصولات بهداشتی و شوینده گلرنگ به انواع شامپو سر، نرمکننده موی سر، شامپو بچه، شامپو بدن و غیره رسید.
اولین شامپو بچه استانداردشده در ایران توسط گلرنگ به بازار معرفی شد و در طول این سالها با معرفی محصولات مختلف به بازار و دریافت انواع گواهینامهها و استانداردها ۹ تنها جزو برترین برندهای شوینده ایران محسوب میشود بلکه با برنامهریزی در راستای تأمین رضایت مصرفکننده، کمکهای انسان دوستانه در قالب طرحهای مشترک با سازمان محک (موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) و یونیسف به یک نشان ملی تبدیل شده است.
برند گلرنگ کیفیت تولید را معادل رضایتمندی مصرفکننده تعریف میکند و آن را کلید موفقیت خود میداند.
دلیل این مدعی مهر تأییدی است که مصرفکنندگان در استفاده از محصولات گلرنگ عنوان مینمایند و اینکه گلرنگ امروز رهبر بازار طبقات کالایی مختلفی از قبیل: مایعات شیشه شوی، مایعات سفیدکننده، جرم گیر، شامپو بچه، شامپو فرش و موکت، مایعات دستشویی و ... هست.
محصولاتاکتیو در سال ۱۳۸۷ از سوی شرکت پخش پدیده پایدار به بازار مصرف معرفی شد.
محصولات این برند با نوآوری در كیفیت و بستهبندی، حس تازهای در بازار ایجاد کرد و در حال حاضر محصولاتی چون پودر ماشین لباسشویی، مایع سفیدكننده یك لیتری با دو ویژگی ساده و معطر، مایع ظرفشویی، مایع شیشهشوی، مایع جرمگیر، مایع پاككننده چند منظوره، مایعات دستشویی ۴۵۰ گرم و۳۷۵۰ گرم و ۲۵۰۰ گرم و مایع نرمكننده حوله و لباس یك و نیم لیتری، مایع لباسشویی، مایع گاز پاككن، مایع دستشویی فوم، مایع دستشویی كرمی و ... با فرمول، اسانس و بستهبندی كاملاً متفاوت با سایر برندها از سوی این برند وارد بازار میشود.
برند سافتلن متعلق به دوشرکت مجزاست: گروه صنعتی پاکشو و ماریناسان.
شرکت پاکشو از سال 1380 بخش عمده ای از محصولات بهداشت البسه خود مانند مایعات نرم کننده حوله و لباس و همچنین مایعات لباسشویی خود را با برند سافتلن وارد بازار نموده است. این برند طی این مدت کوتاه موفق شده است در بازار مایعات نرم کننده حوله و لباس کشور رهبر بازار گردد.
مایعات لباسشویی سافتلن و پودر دستی و ماشینی سافتلن نیز بخش عمده ای از بازار بهداشت البسه کشور را به خود اختصاص داده است.
در شرکت ماریناسان نیز دستمال کاغذی جعبهای و دستمال رول توالت با این برند به بازار مصرف عرضه میشود.
محصولاتبرند مرسی در سال ۱۳۸۹ در شرکت صنایع سلولزی ماریناسان متولد و به بازار مصرف عرضه شد. محصولات مرسی توانستند کیفیتی فوقالعاده را در محصولات پوشک کامل کودک و نوار بهداشتی خود ارائه دهند. این کیفیت فوقالعاده با استفاده از مواد اولیه درجه یک و نوآوری در امر تولیدبه دست آمد.
پوشک مرسی در5 سایز نوزادی ،کوچک، متوسط و بزرگ و خیلی بزرگ با این برند عرضه میشود.
محصولات
برند نانسی فعالیت خود را با تولید دستمال کاغذی در سال ۱۳۸۶آغاز کرد. سپس تنوع محصول دستمال کاغذی خود را به حداکثر رسانید به شکلی که اکنون در زمینه کیفیت و بسته بندی گوی رقابت را از رقبای خود دربازار ربوده است. نانسی با بهرهگیری از نوینترین روشهای چاپ و بستهبندی، محصولات درخشان و چشمگیری را عرضه نموده است.این برند که متعلق به شرکت ماریناسان است در پایان سال ۱۳۸۹ نوار بهداشتی نانسی را به سبد کالایی خود اضافه کرد. این محصول در سه سایز متوسط، بزرگ و شب برای دوستداران خود قابل دسترس است.
محصولات